Gå till innehåll

Smygpremiär av Star Trek: Online idag!


Nyhet

Rekommenderade inlägg

st_online_20_090524.jpg

Idag den 29/1-2010 klockan 19:00 svensk tid ger man folk förmånen att få vara med tidigt i det nya Star Trek MMORPG-spelet (MMORPG = Massively Multiplayer Online Roleplaying Game) Star Trek: Online! Denna "smygpremiär" är dock bara tillgänglig för de som förhandsbokat spelet.

Det verkar som om webhallen.com fortfarande har koder kvar för detta evenemang förutsatt att man förhandsbokat.

Spelet släpps officiellt i USA den 2:a februari och den 5:e i Europa.

[ Till originalnyheten ]

Redigerad av Nyhet
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är rätt säker på att redaktörer har en egen forumsdel att diskutera översättningar i, nyhetstråd städad.

//Mikael

Du har säkert rätt. Men Mr Trek ville säkert bara ge andra möjligheten att ge "inputs", inte bara ST-databasredaktörer... i demokratisk anda.

(ganska löjligt att ta bort diskussionen om jag får säga min mening)

Redigerad av Fleetadmiral
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är rätt säker på att redaktörer har en egen forumsdel att diskutera översättningar i, nyhetstråd städad.

//Mikael

Du har säkert rätt. Men Mr Trek ville säkert bara ge andra möjligheten att ge "inputs", inte bara ST-databasredaktörer... i demokratisk anda.

(ganska löjligt att ta bort diskussionen om jag får säga min mening)

Ja, det var därför. Såna som spelar mycket dataspel borde ju också kunna ha bra översättningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Demokrati i all ära men när det liknar nörjar likna en chatt eller vad man kan skicka över pm mellan två personer så drar jag gränsen där.

Är det något annat ni vill ta upp angående det så kan vi göra det via PM :visslar:

//Mikael

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Demokrati i all ära men när det liknar nörjar likna en chatt eller vad man kan skicka över pm mellan två personer så drar jag gränsen där.

Är det något annat ni vill ta upp angående det så kan vi göra det via PM :visslar:

//Mikael

Jag anser att man måste kunna stödja sig på regelverket för forumet innan man tar bort inlägg. Ingen regel är applicerbar här så långt jag kan se... att kalla det för (ointressant) chatt är en förlolämpning både mot min och Mr Treks intelligens.

Redigerad av Fleetadmiral
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är nog böjd att hålla med fleet (misstänker dock att jag missade delar av diskussionen^^) även om en alltför chatartad diskussion mellan två personer torde vara emot forumets anda. Men denna tråd är ändå ingen plats för denna diskussion som mer verkar röra forumledningen än nyhetstråden. *Hänvisar diskussionen till annan plats på forumet* J.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att detta fortsätter att diskuteras trots att en forumledare har satt ner foten är under all kritik. Diskussionen i sin helhet stängs därför och fortsatta diskussioner får tas mellan personerna via PM. Diskussioner mellan olika foumledare och redaktörer skall som jag (och Mikael) ser det skötas internt. Eventuella synpunkter omkring detta tas med mig via PM eller i Säkerhetsavdelningen.

Mikaels beslut har för den delen delvis stöd i reglerna kring "Onödiga inlägg", "Chattning" och senare diskussioner möjligtvis även i reglerna kring "Flaming". Sedan har forumledaren vid tveksamheter alltid möjlighet att göra egna bedömningar i situationen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...