Gå till innehåll

Star Trek-konvent i Norden


BonesRangel

Rekommenderade inlägg

Jag har precis sett klart trekkies 2 och blev väldigt sugen att gå på ett sådant där konvention. Det ser så sjukt kul ut och jag vill göra min samling av figurer större.

Men att resa till amerika är lite långt. Har det någonsin varit eller kommer vara ett konvention i Norden snart.

Mvh

Bonesrangel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå, jag blev glad! :)

Jag har flyttat ämnet till Aktiviteter istället.

Själv har jag varit på Fedcon i Tyskland och det kan varmt rekommenderas. Sedan är det med några år emellan småkonvent i Norge då någon känd person från Star Trek-sfären är med - oftast då lite mindre kända såsom han som spelade Morn i DS9.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Swecon gick väl back, så det lär nog inte bli några fler konvent i Sverige på mycket länge eller alls. Det måste nog komma en ny serie för att det skulle gå.

Jorå, swecon gick back, men det var en himla rolig kongress. Tyvärr svek publiken, men då det inte var spå mycket folk verkade det som om Tim Russ kände sig lugn och avslappnad och jag tror han hade minst lika roligt som fansen.

När det blir sådana här tillställningar gäller det att fansen dyker upp. Annars blir det ju inga kongresser här i Sverige. Hade swecon gått +-0 hade det blivit fler.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...