Nyhet Posted April 13, 2010 Report Share Posted April 13, 2010 I lördags auktionerades props, modeller och uniformer som ingick i det nedlagda Star Trek: The Experience på Hilton i Las Vegas. Nu kan du se en video från auktionen och objekten trekkers kunde bjuda på. Var månne någon där? http://www.youtube.com/watch?v=MYSNfPveoQU&feature=player_embedded Star Trek: The Experience las ner 2008. [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted April 14, 2010 Report Share Posted April 14, 2010 Så sorgligt så det är inte sant Det grämer mig att jag aldrig tog mig tid och råd att åka. Det ryktas om att ST experience skulle öppna någon annanstans i LV men när jag ser de här bilderna tycks det vara uteslutet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted April 14, 2010 Report Share Posted April 14, 2010 Så synd att dom la ner Star Trek: The Experience jag viste inte om det fören nu,jag skulle gärna ha viljat åka dit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted April 14, 2010 Report Share Posted April 14, 2010 Jag har varit där och det är verkligen synd att de la ner det. Men kostymerna var helt otroliga så några trekkers/trekkies blev väl glada, antar jag. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts