Jump to content
Sign in to follow this  
lhotus

Trekkies i Örebroområdet / Någon som ska till Las Vegas Convention 2011?

Recommended Posts

Hejsan!

Kul att hitta ett aktiv star trek forum :). Jag undrar om det finns någon i örebro området som diggar star trek lika mycket som jag? :D. Jag bor själv i Hallsberg och skulle va kul o dra ihop ett gäng då och då..

En annan sak är ju 45 års jubileum i Las Vegas nästa år. Jag funderar på att dra ett Gold paket..men skulle självklart vara grymt mycket roligare om man kunde hitta en respolare!

PMa mig gärna, eller slå en signal vetja!

Jag misstänker att det inte bara jag som är sugen på att dra till Las Vegas nästa år, diskutera gärna :)

Tack på förhand

/Matte

Kul idé att dra ihop något kring Örebro. Jag bor själv inte där, men skulle önska att aktiviteten här kunde ge som resultat en hel del nya aktiviteter runtom i landet. Vi har ju en östgötagrupp som kört igång genom kontakterna här på forat, så det borde vara möjligt. Kolla som tidigare sagts på listan över medlemmar runt ditt område, så kanske du hittar fler likasinnade. Alla på den listan är inte aktiva här längre, men då de har varit det en gång så finns ju goda chanser att få tag på dem!

Sedan får jag väl tyvärr säga att aktiviteten på det här forat inte varit särskilt stort på sistone, men Star Trek har generellt sett fått sig en nedåtgång på sista åren, så det är inget konstigt!