Jump to content
Sign in to follow this  
Aike

Hur ofta ser du på Star Trek?

Hur ofta ser du på Star Trek?  

32 members have voted

1. 1.

• Flera avsnitt/filmer per dag
      6
    • Flera gånger i veckan
      17
    • Några gånger i månaden
      5
    • Några gånger per år
      2
    • Aldrig
      2

Recommended Posts

Jag röstade faktiskt på aldrig när jag startade tråden (se mitt första inlägg). Sedan dess har jag dock sett lite mer Star Trek. Jag var på en Östgöta treff våren 2011 och såg två avsnitt plus First Contact. Detta och förra året har jag sett om sju av de åtta första Star Trek-filmerna samt i år två TOS-avsnitt.

Samtidigt känner jag inte ett sug att se avsnitt just nu. Jag har sett det mesta av det jag vill se två-tre gånger. Det saknas dock några avsnitt ur säsong tre i Enterprise. Men jag är osäker när jag har tid att se om hela säsongen.

Sedan vi tillfälligt har flytat hem till min gamla mor (sålt huset och inte hittat något nytt ännu) blir det Star Trek varje dag i och med att FOX sänder Enterprise. Det roliga är att mor har blivit lite biten också och är med och tittar. Det kan ibland gå så långt att hon kommer, lite sen och med andan i halsen: "har det börjat än"? :)

Min mor tittar också på ENT. Hon har väl inte blivit frälst än, men närapå. :w00t:

Jag drömmer lite om att FOX kan sända DS9 efter ENT, men jag vet inte hur realistiskt det är. Jag har inte sett DS9 på år och dar'

Efter att jag hade råd att köpa det mesta för några år sedan, så tittar jag varje år på rubbet. Ganska intensivt dessutom, hehe.

Just nu har jag kommit till TAS. Jag kunde inte rösta dock, för inget svar passade riktigt. 

Min mor tittar också på ENT. Hon har väl inte blivit frälst än, men närapå. :w00t:

Jag drömmer lite om att FOX kan sända DS9 efter ENT, men jag vet inte hur realistiskt det är. Jag har inte sett DS9 på år och dar'

Ja, nu rullar ENT runt runt, det skulle varit skoj om dom tog någon av dom andra serierna någon gång.

Det var väldigt imponerande, Kim! Ser du på mycket annat också eller blir det mest Star Trek?

Jag tittar på annat också, vissa filmer och serier blir nästan varje år. Typ Pirates-filmena, Sagan om ringen osv. Alias, Buffy är några av serierna. Star Trek är mest speciellt dock, och jag längtar till att vara i den världen liksom. Jag lever mig in i saker ganska lätt, kanske är därför? =)

Ett avsnitt per dag, år ut och år in. Tröttnar aldrig på Star Trek, eller The X-Files, trots att jag mer eller mindre kan alla avsnitt utantill.

Edited by Q