Gå till innehåll

Vilket var det senaste avsnittet av Star Trek du såg?


RoLaren

Rekommenderade inlägg

  • Svar 136
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

  • 1 månad senare...

Det senaste avsnittet jag såg var The Corbomite Manuever från TOS. Mycket bättre än jag mindes det. Det var dock ett bra tag sedan, och jag ser knappt ett avsnitt om året från någondera serie. I alla fall har det varit så sedan 2008 när jag såg igenom säsong fyra av Enterprise under en sommar.


Har inte ens kikat på Star Trek Beyond på dvd ännu, trots att jag köpte den på premiärdagen i höstas. Vi får hoppas på bättring för Trek-tittande när Discovery har premiär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...
  • 3 månader senare...

Har kört igenom både Original samt The Next Generation för att få komma igång nu med nya Discovery :)
Men händer väl att det kommer upp en eller 2 avsnitt av både Deep Space 9 samt Voyager på skärmarna hemma.

Fast nu senast är det inte lika mycket " tittande " på serierna utan mer spelande då man både har VR samt diverse olika spel för just detta.
Finns många roliga aspekter med just detta då man kan spela med flera vänner men även uppleva.

 

Spoiler

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

On 2017-09-25 at 23:18, Aike sade:

Vad tycker du om Bridge Crew? 

Jag tycker att det är otroligt kul :)
Dessvärre är det bara så att ibland blir det knas med allt, då man tycker att man trycker så funkar det inte. Så man sitter där och försöker fixa felen istället. Men tycker att det har blivit mer " lättare " att spela efter de senaste fixarna inte bara till spelet utan själva VR utrustningen med :)

Men som alltid kräver det viss kunskap om visa saker innan man spelar, men är man en inbiten Trekkie så ska det inte vara några svårigheter att hantera sakerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...