Jump to content
Sign in to follow this  
Nyhet

Nya V läggs ner

Recommended Posts

Det förvånar mig inte. Min bättre hälft och jag har följt serien och var helt överens om att serien knappast skulle få förtroende för ytterligare en säsong. Trist eftersom säsongsavslutningen var en riktig cliffhanger.

Jag följer serien på TV6 och tycker att den första säsongen har varit fruktansvärt ojämn. Men jag bestämde mig tidigt för att hänga kvar så att jag fick lite nostalgi när

Jane Badler och Marc Singer

dyker upp.

De flesta gillar inte actionserien som följde de båda miniserierna. Själv tyckte jag den var helt ok. Kan ha att göra med att Donovan var rätt cool med sina tajta jeans och sin bruna skinnjacka B)

Vadå, glömmer du handskarna han tog på sig varje gång precis innan han skulle slå ner en besökare? :lol: Jag gillar serien jättemycket. Budgeten dom hade till serien var mycket mindre än den dom hade till miniserierna, men jag tycker att dom skapade en bra serie trots det.

Tyckte snarare att många av avsnitten var för orealistiska t ex avsnittet med

gisslandramat. Och den påtvingade relationen mellan Erica och Kyle (0 kemi eftersom Kyle inte verkar vara typen som över huvud taget skulle vara speciellt intresserad av kvinnor)

Båda miniserierna är riktigt bra. Den efterföljande tv-serien var inte alls bra. Nya V duger att slötitta på, men inte mycket mer än så. Hade det inte varit för det jag skrev tidigare så hade jag gett upp för länge sedan.

Väldigt synd att V läggs ner. PÅ facebook finns det många grupper som vädjar till WB & ABC att göra en fortsättning, gruppen heter Project Alice. Gå med och visa ditt stöd. Jag har gjort det

Sign in to follow this  

• Create New...