Jump to content
Sign in to follow this  
The Holy Three

Mina möten med Walter Koenig, Brent Spiner & Christopher Lloyd

Recommended Posts

Jo, sci-fi på 50-talet är svår att slå, föredrar helt klart när skaparna får vara lite finurliga istället för att bara göra minsta lilla grej med CGI *host*GORT i nya The Day the Earth Stood Still*host* Plakett till Shatners autograf fick jag tag i förra året, så du minns nog fel där :) Har hört att Batman the Movie ska vara hysteriskt rolig, är den enda Batman filmen jag saknar så den får jag köpa nån gång.

Angående Feldman så var jag inte på plats 3 i kön, det var autografbiljett nummer 3 jag fick bara. Han hade skrivit betydligt fler när jag till slut ställde mig i kön.

Off topic: Angående Batmanfilmerna, har du även alla tecknade? Är lite nyfiken på om det är något man bör skaffa sig. Äger alla otecknade (som jag känner till). Batman från 1966 är ett absolut måste. Jag har sällan skrattat så mycket åt en film. Skulle köpa TVserien om den fanns utgiven på dvd.

BTW nya Gort sög lika mycket som nya filmen

Edited by RoLaren

Kanske Ghost kan tänka sig en egen liten rapport från mässan samt lista inköpen...

Vi ser fram emot TH3s sista rapport och bilder på alla inköp.

Jag skall fundera på det och se om det är något jag kan tillägga till redan utförliga beskrivningar från TH3. Inköpsmässigt så blev det inte mycket för min del (inget unikkt eller speciellt i alla fall). Som sagts så var ST-utbudet mindre än vad man kan hitta på svenska scifi-mässan. Var på lite antikmarknader och köpte lite saker som dock inte var ST-relaterade (till ett annat projekt jag håller på med hemma).

Jag snubblade över följande video på nätet som förklarar de udda filminspelningar som jag såg på konventet. Jag funderade lite vad de höll på med, och nu har jag svaret. :)