Jump to content
Sign in to follow this  
Mister Borg

Ny här på forumet

Recommended Posts

Hej, jag är en ¤¤¤¤ på 14år som kommer från värmland

Mitt favorit pogram är Star Trek av alla slag ( men specielt voyager)

Jag är inte så bra på sånt här så det blev bara lite men hej i allafall :borg2:

Edited by Catryn Jameway

Välkommen hit! Såg man dig möjligtvis på konventet? Finns du med på något kort därifrån? :)

<{POST_SNAPBACK}>

http://www.stockholm.bostream.se/warp10/On...es/00000044.htm <- det är hon, jag pratade med henne på konventet

<{POST_SNAPBACK}>

LOL, finns den på nätet. :o :blink: Oy Vey....

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, den finns där. Mitt foto är nästa efter ditt.. vi är alla där på nätet ;)

Mitt namn är Johannes, och jag är 20 år. Jag kom kontakt med star trek i och med Voyager, men fastnade på riktigt i och med enterprise.

Just nu håller jag på med att läsa upp några betyg från gymnasiet....men i början på nästa år ska jag söka jobb så att jag kan komma ifrån mitt äckliga föräldrahem där enbart idioti och hämning av personlig utveckling råder - ja just det, för att inte tala om att jag aldrig får vara ifred. Nej, när jag har en egen lya och ett jobb kan jag äntlingen göra som jag vill - ingen ska någonsin igen lägga sig i vad jag gör, om de inte vill ha ett glödgat spett genom hjärtat, vill säga. Nej, när jag har lämnat boet ska jag leva på skräpmat, sprit och alla star trek-boxar som finns där ute som bara väntar på att bli köpta!

Edited by Döparn

Välkommen Johannes Döparn - han som kommer före.

Kan tänka mig att du tycker att det ska bli skönt att sätta eget bo. Men varför använda glödgade järnspett när det finns Phasers? Och varför nöja sig med skräpmat och sprit? När du kan replikera Gagh, Roekeg blood pie och fire-wine.

Men det här med alla Star Trek boxarna tycker jag låter som en god idé. Där har du en hel värld att upptäcka.

Välkommen!

Jag är egentligen inte så ny... Jag har kollat runt här ganska länge, fast registrerade mig först nu... Tyckte att det säkert är värt den korta tiden det tog :)

Magnus heter jag och är en 18-årig kille från Östersund.

hej är en 15 årig kille är mycket erfaren av startrek är mest erfaren om enterprise och voyager :)

<{POST_SNAPBACK}>

Det låter bra. Välkommen! :D

Själv tycker jag att jag är en gråräv inom ST och har med tiden upptäckt att ST's värld är oändlig. Jag lär mig någonting nytt på detta forum varje dag. :D

hej är en 15 årig kille är mycket erfaren av startrek är mest erfaren om enterprise och voyager :)

<{POST_SNAPBACK}>

Det låter bra. Välkommen! :D

Själv tycker jag att jag är en gråräv inom ST och har med tiden upptäckt att ST's värld är oändlig. Jag lär mig någonting nytt på detta forum varje dag. :D

<{POST_SNAPBACK}>

ok :)