Jump to content
Sign in to follow this  
StarTrekin

Seaquest

Recommended Posts

Jag kommer ockaså ihåg spökskeooet. Och den första kaptenen var ju kapten på USS Dallas i Jakten på Röd Oktober. :)

Det visste jag inte (kan bero på att jag inte sett Jakten på Röd Oktober) men jag har för mig att han också är hjälten i den första hajen filmen B)

Edited by StarTrekin

Jag kommer ockaså ihåg spökskeooet. Och den första kaptenen var ju kapten på USS Dallas i Jakten på Röd Oktober. :)

Nopezor, det stämmer inte. Den första kaptenen var Roy Scheider, och kaptenen på USS Dallas i Röd Oktober spelades utav Scott Glenn.

Jaha, jag som tyckte att de var så förbenat lika.

Ett lätt misstag, för om man kollar på en bild utav Scheider från Hajen och en bild på Glenn ifrån Röd Oktober så är dom VÄLDIGT lika.

Jaha, jag som tyckte att de var så förbenat lika.

Ett lätt misstag, för om man kollar på en bild utav Scheider från Hajen och en bild på Glenn ifrån Röd Oktober så är dom VÄLDIGT lika.

Ah! Då är det inte mig det är fel på! :lol: Speciellt när de hade uniformerna på sig (Villket de alltid hade, åtminstonde Mancuso)

Det visste jag inte (kan bero på att jag inte sett Jakten på Röd Oktober) men jag har för mig att han också är hjälten i den första hajen filmen B)

Jo, han spelar Martin Brody i de två första Hajen filmerna vilket faktiskt är ganska komiskt då den karaktären hatar vatten.

Jo, han spelar Martin Brody i de två första Hajen filmerna vilket faktiskt är ganska komiskt då den karaktären hatar vatten.

Referar till tidigare inlägg:

Warbird:

Jag kommer ockaså ihåg spökskeooet. Och den första kaptenen var ju kapten på USS Dallas i Jakten på Röd Oktober.

Emher:

Nopezor, det stämmer inte. Den första kaptenen var Roy Scheider, och kaptenen på USS Dallas i Röd Oktober spelades utav Scott Glenn. 

Roy scheider var alltså INTE med i Röd Oktober.

Jag tycket att Seaquest var spännande och intressant. Hade bra skådespelare. Innehöll intressanta äventyr och fenomen. Jag tycket det var lite synd att de slutade visa Seaquest när det skedde. Och jag har ingen aning varför de slutade visa Seaquest. Det skulle vara kul att se serien igen. Dock är det ingen stor förlust att det slutade visa serien.

Han som spelade kaptenen efter kaptens bytet, var inte det Jack Nekelsen

(ja bara gisade att hans namn stavas så) :borg1:

Nej, det var inte Jack Nicholson utan Michael Ironside.