Gå till innehåll

World of Warcraft-enkät


pela

Rekommenderade inlägg

Jag är på jakt efter folk som spelar World of Warcraft som kan hjälpa mig några minuter med att svara på en enkät. Egentligen handlar det inte om WoW utan om delad uppmärksamhet och virtuella världar, men jag har valt att bara vända mig till användare av en enda virtuell värld. Enkäten är en del av min c-uppsats i kognitionsvetenskap.

Spelar du så får du hemskt gärna gå in på https://www.facebook...65557736878651/ och klicka dig vidare till rätt enkät (man behöver inget facebookkonto). Känner du några som spelar så är jag väldigt tacksam om du sprider länken vidare till dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är helt OK att svara även om man för tillfället inte spelar så mycket (eller alls), bara man har spelat och har det hyfsat färskt i minnet.

Idag är sista chansen att svara på enkäten. I morgon skall jag ta tag i resultaten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 månader senare...

Där jag gick, institutionen för tillämpad IT vid Göteborgs universitet, är det väldigt blandat. Kollade på de senast publicerade kandidatuppsatserna och det verkar vara ungefär hälften som är skrivna av en person. Av oss som skrev i kognitionsvetenskap var det inga som skrev tillsammans. Tror att läraren nämnde någon gång att man kunde skriva med någon annan, men det var inte mer. Å andra sidan var vi bara fem i gruppen, sa det är ju inget man kan dra några större slutsatser av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...