Gå till innehåll

Malcolm McDowell: "Jag gjorde trekkies en tjänst när jag dödade Kirk"


Nyhet

Rekommenderade inlägg

Malcolm McDowell är nöjd med att han dödade Kirk i Generations.

-Trekkies blev lite galna när jag gjorde det. Jag tror dock att de har förstått att jag faktiskt gjorde dem en tjänst. Därför vi har släppt detta nu och nu har JJ Abrams gått vidare och gjort några filmer som faktiskt är bra, säger McDowell till

Han fortsätter:

-Det är riktigt kul att de har återupplivat det och gett det ny energi. Jag tycker att det verkligen behövde det. Min gud. Hur många fler filmer med Patrick Stewart som står och snackar i 40 minuter orkar man med? Jesus! Om du tycker det är spännande, gå och titta på färg som torkar.

Se honom prata mer om sin karriär nedan (Star Trek Generations diskuterar han 8.40 in i videon).

&feature=player_embedded

[ Till originalnyheten ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillade Halloween 2007. Michael McDowell är ingen större favorit hos mig och det har inte med att göra att han dödade Kirk utan just för att han är så ojämn. Vissa projekt verkar vara under hans värdighet men han tar rollerna i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dr Soran var en av mina favouritskurkar och det var ok att Kirk dog i strid mot en skurk som utplånade planeter på löpande band. Dock är ju Generations den bästa TNG filmen (I MIN BOK OAVSETT VAD NÅGON ANNAN TYCKER) så det var lite tråkigt att han kommenterade på detta sätt.

McDowell är i allra högsta grad ojämn. Clockwork orange är väl hans mest kända film och den är ok men lite för mörk för min smak. I övrigt minns jag inte något sevärt han gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...