Gå till innehåll

Kurtzman: "Star Trek 12 blev uppskjuten för att skydda Star Trek"


Nyhet

Rekommenderade inlägg

Star Trek 12:s premiär sköts upp från 2012 till 2013 för att ge oss trekkers den bästa möjliga upplevelsen.

-Vi beslöt som en grupp: JJ Abrams, Damon Lindelof, Bob Orci, Bryan Burk och jag att för att skydda Star Trek så behövde vi skjuta upp det ett år. Vi ville inte stressa. Vi kände att vi gav den första filmen så mycket kärlek att vi inte ville att ett Paramount-beslut skulle förstöra arbetet alla hade gjort. Och jag tycker att fansen förtjänar att känna att deras Star Trek beskyddas, säger manusförfattaren Alex Kurtzman till Movies.com.

Kurtzman berättar också att inget från nästa film kommer att visas på Comic Con i San Diego i sommar. Orsaken är att filmens inspelning avslutades i maj och att man inte hinner få fram något sevärt till juli.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tror jag inte. Paramount drev på att ha filmen färdig i år, men JJ Abrams var upptagen med andra projekt och ville inte stressa. Han har talat om att Paramounts tidsschema skulle få folk att få hjärtattacker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...