Jump to content
Sign in to follow this  
Aike

Planerings- och feedbackstråd för omtittar av Star Trek-filmerna

Recommended Posts

Inte fler som har haft möjlighet att se om sexan? Eller är fler på g?

Sedan behövs det en frivillig till Generations inom kort. Gärna under den kommande eller nästa vecka om vi ska hålla tidsschemat.

Sedan behövs det en frivillig till Generations inom kort. Gärna under den kommande eller nästa vecka om vi ska hålla tidsschemat.

Jag är väl villig att ta mig an sjuan och öppna tråden, men det är jag å andra sidan för mer eller mindre varje film. :rodna:

Ingen som inte redan startat en av omtittstrådarna som känner för att ta sig an någon film nu när vi gått över till TNG-eran? Känns som det hade varit roligare än att jag gör det. :D

Jag kommer förhoppningsvis hinna se filmen kommande vecka.

:rodna:

Jag var väldigt nära att se om sexan i helgen men när jag stod med filmhögen i näven blev det Insurrection i stället.

Nåja, det finns lite tid att fylla i veckan så förhoppningsvis...

Jag ska se Generations i veckan. Sedan vore det bra om någon vill starta en tråd om First Contact relativt snart.

Kanske O´brien vill starta tråden om Insurrection lite längre fram med tanke på att du såg om den nu.

Cmdr. Michels hade skrivit här ovan att hon gärna hade tagit nästa (First Contact). Vad säger du Cmdr. Michels, är det fortfarande planen?

Annars kanske du är intresserad av att ta den, O'Brien? Du verkar nostalgisk. :)

Men skriv gärna här så fort ni bestämt er, så vi vet att någon tar sig an den iaf.

Ah ok.

Jag tittade precis uppåt i tråden och påmindes om att det kanske vore bättre om O'Brien tar Insurrection som vi sa, då han redan sett den ändå. Eller?

Då behöver vi iaf någon som vill titta på First Contact och öppna omtittstråden för den inom den närmaste tiden. Någon som känner sig manad?

Jag kan ta Insurrection för den har jag alldeles nyss sett, First Contact var det ett tag sedan och den skulle jag i så fall behöva kolla igen och just nu har jag begränsat med tid.

Är det ingen som kan tänka sig att kolla igenom First Contact och skapa omtittstråden för den alltså? Den som ska vara så populär bland fansen. :o

Jag hade ställt upp igen, men jag gjorde ju sjuan för inte så länge sen... :osäker:

Ingen mer som ska se First Contact?

Insurrection är näst och vi behöver skapa den tråden snarast med tanke på att vi en vecka mindre än vad vi trodde. O´brien vill du skapa den eftersom du såg filmen nyligen?

Ingen mer som ska se First Contact?

Insurrection är näst och vi behöver skapa den tråden snarast med tanke på att vi en vecka mindre än vad vi trodde. O´brien vill du skapa den eftersom du såg filmen nyligen?

Jag ska försöka starta den i veckan, just nu har jag otroligt mycket att göra.

Har haft onaturligt mycket att göra på jobbet senaste tiden men har i alla fall lyckats tota ihop ett utkast om Star Trek: Insurrection som jag tänkte försöka starta omtittstråd om i kväll.