Jump to content
Sign in to follow this  
Aike

Planerings- och feedbackstråd för omtittar av Star Trek-filmerna

Recommended Posts

Har haft onaturligt mycket att göra på jobbet senaste tiden men har i alla fall lyckats tota ihop ett utkast om Star Trek: Insurrection som jag tänkte försöka starta omtittstråd om i kväll.

Låter fint, ser fram emot att läsa ;)

Det slog mig nyligen att vi nog måste starta nästa tråd (Nemesis) inom de närmaste dagarna, så att vi kan göra ST(2009) mot slutet på månaden och ha sett alla filmerna innan 10/17e Maj.

Någon som känner för att öppna omtittstråden för Nemesis (först och främst) så snart som möjligt och skriva bakgrundsinfo och en liten recension?

Ja, här har vi helt tappat fart. Vi har gjort ett tappert försök att hinna se om alla filmerna innan premiären. Men nu ser det mörkt ut. ;)

Jag tycker dock att vi fortsätter efter Into Darkness har haft premiär. Det vore dock roligare att hoppa till Star Trek och se om den en vecka eller två efter Into Darkness-premiären. För att sedan kanske återvända till Nemesis i juni eller juli?

Ja, här har vi helt tappat fart. Vi har gjort ett tappert försök att hinna se om alla filmerna innan premiären. Men nu ser det mörkt ut. ;)

Jag tycker dock att vi fortsätter efter Into Darkness har haft premiär. Det vore dock roligare att hoppa till Star Trek och se om den en vecka eller två efter Into Darkness-premiären. För att sedan kanske återvända till Nemesis i juni eller juli?

Ja, jag såg under dagarna efter min kommentar att det inte verkade finnas något intresse just då och då jag har varit och är ganska upptagen la jag ner det. Jag kan trots allt se dem när det passar om det är så. :P Lite surt att falla på mållinjen dock.... :osaker:

Jag tycket att ditt förslag låter vettigt, jag hänger gärna på (när jag får tid) och avslutar den här omtittsserien. ;)

Japp, det låter som en bra ide även om denna tid på året normalt pockar på annan uppmärksamhet. Nästa vecka får vi hem vår "nya" sjöräddningsbåt så då vet man vad man gör. :)

Absolut, det har blivit väldigt lite Star Trek för mig senaste tiden och jag känner definitivt ett sug. Har dock med mig några Enterprise-DVD:s på tjänsteresan. :D

Edited by O'Brien

Vet inte hur intresset är? Men kanske vi kan se om Nemesis, Star Trek (2009) och Into Darkness nu inför premiären av Star Trek Beyond nästa sommar?

Vore kul att avsluta trådserien, vilket vi inte riktigt lyckades med inför Into Darkness.

Samtidigt verkar tyvärr mina vapendragare Orville och Lord De Lego inte synts till på länge på forumet.

TV6 visar Star Trek varje lördag, idag var det Generations och snart är man framme vid Nemesis och förhoppningsvis visas även Star Trek och Into Darkness av bara farten. :)

Det kanske finns intresse för att köra Nemesis och Star Trek (2009) nu när de övriga filmerna börjar visas på sexan?

Vet inte hur intresset är? Men kanske vi kan se om Nemesis, Star Trek (2009) och Into Darkness nu inför premiären av Star Trek Beyond nästa sommar?

Vore kul att avsluta trådserien, vilket vi inte riktigt lyckades med inför Into Darkness.

Samtidigt verkar tyvärr mina vapendragare Orville och Lord De Lego inte synts till på länge på forumet.

Jag kikar fortfarande förbi lite då och då, men det blev lite väl mycket med allt där ett tag och jag har inte känt något sug att vara speciellt aktiv sen dess. Kan tänka mig att vara med på resterande filmer om intresse finns, till viss del bara för att göra färdigt det vi påbörjade tillsammans, men ändå. :wink::)