Gå till innehåll

Swebrick-utställning i Göteborg 26/10


Christer Nyberg

Rekommenderade inlägg

Hejsan!

Jag tänkte jag skulle tipsa om Swebricks LEGO-utställning på Gothia Towers i Göteborg på Lördag (26/10). Utställningen börjar klockan 13, och inträdet är fritt.

Jag kommer ställa ut ett stort Star Trek-relaterat bygge, för att relatera det lite till det här forumet. :)

Mer info finns på: http://www.swebrick.se/index.php?topic=4110.0

Varmt välkomna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Christer: ge gärna lite mer information. Är det ett skepp, station eller något annat du bygger? Vi skriver gärna en nyhet om ditt bygge och lägger upp det på framsidan av Databasen. Vad för mer saker kommer att byggas är också intressant.

Ta gärna några bilder från mässan eller bygget också efteråt så kan vi göra en nyhet på det med. Tack!

Redigerad av Aike
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag kommer ställa ut är USS Reliant:

http://www.flickr.com/photos/25309284@N02/sets/72157628971076525/

När det gäller andra byggen så är det blandat, allt från officiella LEGO produkter (mycket Star Wars) till hemmabyggen. Det finns just nu ingen exakt förteckning över detta och jag vet inte mycket mer än det som står på Swebricks sida jag länkade.

Kan länka till foton med mera efter helgen.

Redigerad av Christer Nyberg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...
  • 10 månader senare...

Såg det mäktiga bygget idag på Swebrick eventet i Norrköping. Finns även att titta på i morgon på arbetets museum, översta planet. Rekommenderas för alla, finns mycket annat fint att titta på också. Fick inte tillfälle att prata med Nyberg, men du fick min röst på bästa bygge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg det mäktiga bygget idag på Swebrick eventet i Norrköping. Finns även att titta på i morgon på arbetets museum, översta planet. Rekommenderas för alla, finns mycket annat fint att titta på också. Fick inte tillfälle att prata med Nyberg, men du fick min röst på bästa bygge.

Man får tacka! Jag förlorade dock mot den omåttligt populära flygplansvikaren. Kul att det var någon härifrån där och tittade! :)

Redigerad av Christer Nyberg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...