Nyhet 3 Report post Posted February 19, 2013 (edited) För två veckor sedan kunde Star Trek Databas rapportera att den officiella Star Trek Into Darkness-appen hade släppts, men ännu inte var tillgänglig i Sverige. Nu kan vi rapportera att appen sedan dess blivit tillgänglig både till iPhone (iTunes-länk) och till Android-mobiler (Google Play-länk). Med den här appen kan du uppfylla en rad olika uppdrag för att låsa upp bilder och filmklipp ur den kommande filmen. Somliga av uppdragen är rätt svåra att avklara på den här sidan Atlanten (såsom att "checka in" på den plats där Stjärnflottans akademi en dag kommer att ligga), medan andra kan utföras av vem som helst med en fungerande internetuppkoppling. Utöver detta kan man en gång om dagen anmäla sig till ett lotteri där det utlovade priset är en VIP-resa för två till USA-premiären av Star Trek Into Darkness. Det görs aldrig tiktigt tydligt huruvida denna tävling är öppen även för oss icke-amerikaner, och det faktum att appen ber dig ange din ZIP-kod men inte din nationalitet kan tolkas som en antydan att tävlingen skapades med våra vänner i väst i åtanke, men det skadar inte att försöka. [ Till originalnyheten ] Edited February 19, 2013 by Nyhet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aike 9 Report post Posted February 19, 2013 Får se om jag lyckas ladda ner den nu. Den verkar ju vara helt ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kellin 0 Report post Posted February 20, 2013 Nedladdad! Ska bli intressant att se om den är bra... Quote Share this post Link to post Share on other sites
O'Brien 0 Report post Posted February 20, 2013 Nu har jag testa appen men blev väl inte så där vansinningt imponerad, den åkte ut igen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aike 9 Report post Posted February 20, 2013 Vad ogillade du med den? Quote Share this post Link to post Share on other sites
O'Brien 0 Report post Posted February 20, 2013 Tja, jag tyckte inte att det fanns så mycket skoj, det skulle skannas och letas till höger och vänster. Inte riktigt min grej. Det är ju förståss möjligt att jag missuppfattat hela grejen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
O'Brien 0 Report post Posted February 20, 2013 Då var det lite skojigare med Star Trek Into Darkness GO Locker men den tarvade en hel del extra appar så den fick stryka på foten den med. Quote Share this post Link to post Share on other sites