Jump to content
Sign in to follow this  
Morn

Hur mycket trek har du sett?

101 members have voted

1. 1.

• Ja nästan allt av allt(TOS, TNG, DS9, VOY, ENT & filmer)
      48
    • Allt utom DS9
      9
    • Allt Utom TNG
      2
    • Allt utom TOS
      13
    • Bara VOY
      15
    • Bara TOS
      1
    • BAra TNG
      1
    • Bara VOY och TOS
      3
    • Bara VOY och TNG
      7

Recommended Posts

Hoppsan, även jag har röstat men inte skrivit något :rodna:

Jag har vid denna tidpunkten sett: Alla filmerna (vissa flera gånger) , Alla Voyager avsnitt, det mesta av TNG, Alla producerade Enterprise avsnitt, några DS9 avsnitt, och flera TOS avsnitt (skall försöka kolla de avsnitt jag inte settän snart)

Edited by Karl

Har sett

Alla filmer

Hela TNG, DS9

Nästan hela TOS

Missat någon av de tidiga resp mitten säsiongerna av voyager samt alt enterprise utom säsong 4.

Har inte sett den animerade serien och det kanske vore kul även om folk brukar uttrycka att det är slöseri med tid.

Min röst gick till "Ja nästan allt av allt", för det enda jag inte sett är de sista fem avsnitten av ENT. Med andra ord: jag bor i stort sett framför tv:n :rodna:

Edited by Trolsk

Jag har sett allt av alla serier; TOS, TAS, TNG, DS9, VOY, ENT + alla filmer (+ trekkies-filmerna + best of trek + 30 year anniversary-galan + en hel del behind the scenes...) Kan ses som skryt på detta forum men som idioti på andra.

Min röst föll på allt utom ds9. Dock har jag inte sett så mycket tos så hade det funnits ett alt med allt utom tos och ds9 så hade jag valt det. Vad det gäller ds9 så ser jag allt jag kommer åt, dvs jag går på st dagarna som stockholm trekkkers anordnar. Det lilla jag sett verkar lovande. J.

få uppdatera mig lite, ha sett:

TOS

TNG

DS9

VOY

ENT, utom säsong 4 men som kommer me posten den 24 maj (hoppas ja verkligen). den betar ja av på max en vecka.

alla FILMERNA + TREKKIES filmerna

äger allt av ovanstående på dvd

Edited by T'Pol

Jag har fram tills för ett år sedan tyckt att allt med Star Trek e ovanligt fånigt (lugn..och fiint nu) Men så började jag ett nytt jobb som personlig assistent, hos en lirare som bara kollar Star Trek...det tog ett par motstridiga månader innan jag blev inbiten Star Trekare =) Men...vad e det för serie som tillverkas nu?? Jag har som sagt nyss kollat klart på ENT och det är väll den nyaste produktionen?

Just nu är det ingen serie som görs. Den senaste avslutades 2005 och hetter Star Trek: Enterprise. Det är dock en film på G till 2008.

Förresten: Är det någon mer än jag som lagt märke till att antalet på de som sett det mesta av allt är 47? :)

Just nu är det ingen serie som görs. Den senaste avslutades 2005 och hetter Star Trek: Enterprise. Det är dock en film på G till 2008.

Förresten: Är det någon mer än jag som lagt märke till att antalet på de som sett det mesta av allt är 47? :)

Ja detta kan ju inte vara en slump ;) :):D Du har verkligen spanat väl där!

Ahaa och den filmen skulle dom väll spela in med besättningen ifrån Enterprise..har jag för mig? Men det hade ***** varit kul med en ny serie...jaja den som lever får se. Nu ska jag iaf. Köpa in hela Voyager serien på dvd...det kommer att ta ett tag ;)

Edited by Pjotr'k

Jag har sett alla Voyager, Enterprise, TNG och filmerna. Däremor har jag inte sett DS9 eller TOS. De animerade tror jag att jag väntar lite med :P

Få uppdatera mig igen. har sett följande:

All TOS

All TNG

All DS9

All VOY

All ENT

Alla 10 Filmer (Star Trek movibox 1-10)

+ allt extramaterial som finns på vadera box

Trekkies 1 å 2

nu e det bara TAS kvar. väntar å längtar tills de finns på DVD

Edited by T'Pol