Nyhet Posted May 8, 2013 Report Share Posted May 8, 2013 Samlar du på Star Trek-figurer? Om inte så kanske du kommer att vilja börja när du har sett det här: Friformsframställningsföretaget* 3D Systems har lanserat en tjänst som låter dig beställa en Star Trek-statyett modellerad efter dig själv! Allt du behöver göra för att dra nytta av tjänsten är att skapa ett konto på deras hemsida och sedan ladda upp två bilder på dig själv. Du får även välja figurens kroppsform, ställning, avdelning och rang. Hela kalaset kostar $69.99 (ungefär 500 kronor) plus frakt och importkostnader. Sugen? Just nu är det enbart TOS-uniformer som gäller, men det finns en opinionsundersökning på deras hemsida för att ta reda på vilken serie de ska implementera härnäst. *Ja, "3D printing" heter tydligen "friformsframställning" på svenska. Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Sugen? Väldigt! Skulle nog vara en klockren julklapp att få öppna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 (edited) Påminner om Big Bang Theoryavsnittet 6:14 när Raj och Howard beställer actionfigurer av sig själva Edited May 9, 2013 by RoLaren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Hmmm... Så här spontant minns jag inget Big Bang Theory avsnitt det här påminner mig om. Är spoilern från säsong 6? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 (edited) 6:14 the Cooper kripke inversion. Ändrade mitt förra inlägg så alla vet vilket avsnitt jag spoilar. Edited May 9, 2013 by RoLaren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Tack, då förstår jag nog bättre när jag får hem DVD:n av säsong 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts