The Holy Three Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Har dubletter till fyra Star Trek soundtracks som jag nu vill bli av med:Star Trek III: The Search for Spock (James Horner) Star Trek V: The Final Frontier (Jerry Goldsmith) Star Trek VI: The Undiscovered Country (Cliff Eidelman) Star Trek VII: Generations (Dennis McCarthy) The Search for Spock är det amerikanska släppet som har ett spår mer än den europeiska releasen. Generations är första pressningen från USA där man även får med ett snyggt metallic sticker cover utöver bookleten. Skivorna till The Final Frontier och Generations är i bra begagnat skick medan skivorna till The Search for Spock och The Undiscovered Country är nästintill i nyskick. Jag tänkte mig en 50-lapp styck. Skriv antingen i tråden eller skicka ett PM vid intresse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Intresserad. Finns de kvar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 9, 2013 Author Report Share Posted May 9, 2013 Jadå, allihop är kvar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Jag är också intresserad men Ro är nog före. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Betrakta dem sålda. Tror det är bäst att ta detaljerna kring köpet via PM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 (edited) Betrakta dem sålda. Tror det är bäst att ta detaljerna kring köpet via PM. Typiskt... Edited May 10, 2013 by O'Brien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 F'låt, O'Brien. :grater: :grater: :grater: Har tänkt köpa dem länge. Vill passa på när en likasinnad neatfreak säljer dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 F'låt, O'Brien. :grater: :grater: :grater: Har tänkt köpa dem länge. Vill passa på när en likasinnad neatfreak säljer dem. Ingen fara, det är inte så jätteviktigt och det går säkert fler tåg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 10, 2013 Author Report Share Posted May 10, 2013 Skivorna sålda, grattis RoLaren! Gäller att vara på hugget ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Skivorna sålda, grattis RoLaren! Gäller att vara på hugget ;) Det är tydligt det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 10, 2013 Author Report Share Posted May 10, 2013 Fick dessutom ett PM av en intresserad runt en timma innan ditt första inlägg i tråden. Vad har vi lärt oss av det här? Man bör besöka forumet minst en gång i timman :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Fick dessutom ett PM av en intresserad runt en timma innan ditt första inlägg i tråden. Vad har vi lärt oss av det här? Man bör besöka forumet minst en gång i timman :P Eller kanske heller ännu oftare för att vara på den säkra sidan. ;) Det är ju som rackarn att man missar fina erbjudanden bara för att man ligger och sover... :ferengi: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 (edited) Nästa gång hinner du före, O'Brien Edited May 10, 2013 by RoLaren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 (edited) Nästa gång hinner du före, O'Brien Haha, man kan ju hoppas. I ärlighetens namn tyckte jag bara att det kunde vara kul att ha så jag tror nog att skivorna hamnade på rätt ställe! Edited May 10, 2013 by O'Brien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 Har fått CDna nu och sitter och lyssnar. Ska nog rippa dem och föra över till telefonen. Tack TH3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 16, 2013 Author Report Share Posted May 16, 2013 Kul! Jag gör likadant med min soundtracksamling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts