Gå till innehåll

Säljes: Soundtracks & Figurer


The Holy Three

Rekommenderade inlägg

Nu ryker lite fler dubletter ur samlingen.

Star Trek: The Motion Picture 3-disc La-La Land Records, limiterad till 10 000 exemplar:

fw17ki.jpg


jg4g10.jpg


Genomlyssnad en gång och i nyskick. Skiva två har en liten repa. Köparen får även en återförseglingsbar plastficka till boxen. Säljes för 200kr.

Säljer även:

Volym Två av Crescendos TOS soundtrack, med musik från Doomsday Machine och Amok Time
Star Trek: The Motion Picture, originalsläppet
Star Trek II: The Wrath of Khan


23h105z.jpg


34xm80l.jpg


Dessa skivor är mer eller mindre felfria, hittade inga repor när jag undersökte dom. Tänkte mig 50 kr styck för dessa. Om någon köper samtliga fyra soundtracks slänger jag med följande actionfigur i paketet:

65myw1.jpg

Det är en av de dyraste och mest sällsynta Star Trek figurerna som släpptes av Art Asylum. Såldes endast under Canada Fan Expo år 2006 och är av Captain Kirk från pilotavsnittet Where No Man Has Gone Before. Det gjordes endast 1000 ex av denna figur. Kommer komplett med alla tillbehör. Om soundtracken får olika köpare men någon ändå vill ha figuren kan vi säkert komma överens om något.

För er som gärna har kvar era figurer i förpackningen har jag även ovannämnda figur i sin originalförpackning:

2uj0c9u.jpg

2a5ay9y.jpg

Har två mindre tryckskador i nedre hörnen, men annars i bra skick. Den här tänkte jag mig 150 kr för.

Skriv i tråden eller skicka mig ett PM vid intresse. Tråden uppdateras så fort något har sålts.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...