Nyhet Posted August 19, 2013 Report Share Posted August 19, 2013 (edited) Benedict Cumberbatch är van vid att stå i strålkastarljuset: Han har spelat klassiska skurkar i både Star Trek Into Darkness och The Hobbit. Han är aktuell som huvudrollsinnehavare i den extremt populära serien Sherlock. Han har rosats av kritiker för sin gestaltning av Stephen Hawking i BBC-dramat Hawking, och lär dra både ris och ros för sitt framträdande som den kontroversiella journalisten och flyktingen Julian Assange i The Fifth Estate. Särskilt stor är han i hemlandet, Storbritannien, där han har och där han hänger med sådana stora namn som Terry Gilliam och Salman Rushdie. Kortfattat uttryckt så har Cumberbatch de senaste åren aldrig varit långt från allmänhetens medvetande, och med det kändisskapet drar han naturligtvis till sig en bra mängd paparazzifotografer. När han var i Cardiff häromdagen för att spela in ett nytt avsnitt av Sherlock möttes fotograferna av det här enkla budskapet: Källa [ Till originalnyheten ] Edited August 19, 2013 by Nyhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted August 20, 2013 Report Share Posted August 20, 2013 Gav mig ett gott skratt, han verkar vara en skön snubbe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted August 20, 2013 Report Share Posted August 20, 2013 Klockrent! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted August 21, 2013 Report Share Posted August 21, 2013 Över huvud taget försöker jag undvika att kolla på paparazzibilder eftersom jag inte vill gynna sådant beteende. Kändisar borde få ha privatliv. Men när det är premiärer, pressfotografering etc så är det legitimt att kolla på fotona. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts