Gå till innehåll
The Holy Three

Vilken utgåva av filmen kommer ni köpa?

Vilken utgåva av filmen kommer ni köpa?  

11 medlemmar har röstat

1. 1.

• DVD
      5
    • Blu-ray
      3
    • 2-disc 3D Blu-ray
      1
    • 3-disc 3D Blu-ray Limited Steelbook (exklusivt hos Discshop)
      3
    • Jag importerar
      2
    • Jag kommer köpa mer än en utgåva av filmen
      2
    • Jag tänker inte köpa filmen
      0

Rekommenderade inlägg

I Sverige släpps fyra olika versioner av Star Trek Into Darkness. Den släpps på en vanlig DVD, en vanlig Blu-ray, en 2-disc Blu-ray med 3D och en 3-disc 3D Limited Steelbook, endast tillgänglig på Discshop.

Vilken/vilka av dessa kommer du köpa? Flervalsröstning är aktiverad.

star_trek_into_darkness.jpg

star_trek_into_darkness_blu_ray.jpg

star_trek_into_darkness_3d_blu_ray_blu_r

star_trek_into_darkness_limited_steelboo

Redigerad av The Holy Three

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det ligger och väger mellan vanliga blu-ray versionen eller 2 disc versionen med 3D, då jag har tillgång till 3D tv. Det beror dock helt på pris, och om det finns annorlunda extramaterial på någon av dem.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vanliga Blu-ray utgåvan och den med 3D har samma extramaterial, sex featurettes.

Okej, tack. Då blir det priset som får avgöra. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har ingen blu-ray så för mig blir det DVD-utgåvan. Den är för övrigt förhandsbeställd. :)

Har just fått besked att filmen ligger på posten och väntar på mig. :w00t:

Redigerad av O'Brien

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Köper in DVD-varianten till Mediateket där jag jobbar. Väntar med att köpa privat - funderar på bluray-spelare och köper nog då en bluray-variant av denna filmen för att inviga den nya tekniska prylen...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Du fick alltså filmen en dag tidigare? Fusk!!!

Såg filmen bakom kassan igår på Hemmakväll och var sugen på att fråga om man kunde få sig ett ex redan då, men det var flera bakom mig i kön så det hade jag nog inte fått just då.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Du fick alltså filmen en dag tidigare? Fusk!!!

Såg filmen bakom kassan igår på Hemmakväll och var sugen på att fråga om man kunde få sig ett ex redan då, men det var flera bakom mig i kön så det hade jag nog inte fått just då.

Fick erbjudande från CDON om en förhandskopia och det var man ju inte sen att nappa på. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Valde vanliga Blu-Rayen, men har faktiskt bytt upp mig till steelboxen; tyckte det kunde vara värt den där extra hundralappen, särskilt eftersom det gör det enklare om jag vill se filmen någonstans där jag inte har tillgång till Blu-Ray-spelare.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Är inget stort fan av Steelbooks, alldeles för lätt att deras skönhet försvinner något efter ett tags användning med alla fingeravtryck, bucklor och skrapsår dom lätt får om man inte är väldigt aktsam. Skiter man i skicket är det väl en sak, men kostar en film 300 spänn ska den antingen vara i perfekt skick eller vara signerad av Påven.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jaha, det var ju kul :) Bloggar du och recenserar filmer ofta? Vissa filmbloggar får ju förhandsexemplar som dom då recenserar.

Om du menar mig så, nope, ingen blogg eller recenseri. Har köpt en del ST boxar och filmer därifrån så det är väl förmodligen därför.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Köpte Limited Steelbook från Discshop. Ville ha en den på 3D och fick lite rabatt (köper mycket film från Discshop) så den kostade för mig lika mycket som den vanliga 3D-utgåvan. Blev också lite förvånad då jag fick den redan den 10:e.

Har även köpt "Starfleet Phaser Limited Edition" från Amazon, vilken jag ännu inte fått men den är på väg. Var bara tvungen att se hur phasern ser ut :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu