Nyhet Posted October 6, 2013 Report Share Posted October 6, 2013 (edited) Bryan Fuller som uttryckte intresse att skapa en ny Star Trek-serie för tv för några år sedan har inte gjort mer än bara just visat intresse.-Jag har inte pitchat det, jag skulle bara älska att göra en Star Trek-serie. Det var Deep Space Nine och Voyager som var mina första jobb i Hollywood som manusförfattare, säger Fuller till Craveonline.com. Men fick han möjlighet att skapa en ny serie skulle han gärna göra det i JJ Abrams alternativa tidslinje.-Det finns något mycket spännande kring den nya tidslinjen. Hur skulle till exempel The Next Generation utvecklas från den? Hur skulle den vara? Var skulle man färdas? Han har dock en hemlig idé som han bara berättar kortfattat om.-Star Trek är ett så stort universum och det finns många platser att utforska. Jag har en specifik idé som jag skulle älska att göra. Vi får se om jag får den möjligheten. [ Till originalnyheten ] Edited October 6, 2013 by Nyhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts