Jump to content
Sign in to follow this  
RoLaren

Scifi World Stockholm 30/11-1/12

Recommended Posts

SciFi World på Stockholmsmässan 30 Nov-1 Dec

Gäster:

Danny Glover

Robert Patrick

Sylvester McCoy

David Prowse

Jag tycker det är fantastiska gäster. Vilka härifrån ska gå? Vet inte om Stockholm Trekkers ska ha en monter iår men jag ska ta reda på det.

Jag ska absolut dit! Blev så avis på er som skulle till London mässan i somras eftersom Danny Glover blev klar för den mässan, så jag blev superglad över att se honom bland en av gästerna på mässan i Stockholm, det trodde jag aldrig skulle hända. Har redan flertalet vänner som vill ha hans autograf och jag kommer få i uppdrag att skaffa några åt vissa som inte kan ta sig till mässan, stackars satar. Det är ju en gigant!

Robert Patrick ska bli kul att träffa, han med. Men det är ju inte Murtaugh, direkt.

Om någon vill så har vi två platser över i bilen om någon vill ha skjuts till mässan

Vi kommer åka från Norrköping

Hem får man ta sig själv då det blir kryssning efter mässan.

Men det är ett bra sätt att spara nån hundring.

Hade definitivt varit intressant om jag inte redan hade skjuts.

Robert Patrick har fått lämna återbud till mässan. Linda Blair (Exorcisten) ersätter. Har alltid ångrat att jag inte tog hennes autograf i Göteborg för fem år sedan, så jag är nöjd.

Jag var där hela helgen. Tog inga autografer. Köpte enbart ett Star Trek halsband IDIC samt en pin med 1701.Någon som vågade sig fram och prata med oss från Sthlm Trekkers?

Nejdå. Polisen står på SGCs lönelista. De hanterar de jordiska hoten, vi hanterar de utomjordiska...

Det är i alla fall alltid ett säkert kort att stå och snacka med Stockholm Trekkers. Alltid så trevliga, och alltid intressanta.

Ni råkar för övrigt inte veta om det vore möjligt att herrn som fotograferade mig där skulle kunna skicka bilderna? En av de lite mer irriterande sakerna med att Cosplaya är alla bilder som tas och du får sällan se någon av dem.

Någon mer som träffade Danny Glover? Han var verkligen jättetrevlig, en av de trevligaste kändisarna jag träffat, väldigt tillmötesgående. Hade inga problem att svara på frågor, alltid ett leende på läpparna och hade ett redigt handslag. En varm och go gubbe på alla sätt och vis.