Jump to content
Sign in to follow this  
Akonitin

Östergötlands Treff #9

Recommended Posts

Måste tyvärr dra tillbaka min anmälan. :(

den lördagen är tydligen satt åt att förbereda inför den årliga fjällenresan.

Men jag hoppas att ni andra får det trevligt!

Och ang. en förening tycker jag låter som en kul idé. Något som vi nog även kan diskutera här och kanske få hjälp av redan existerande föreningar.

Allt gott // Popesize

Klart att det blir en träff, jag har bara haft mycket att göra den senaste veckan.

Jag tycker att vi gör som så att vi möts upp vid Centralstationen runt klockan 14 för att sedan gemensamt ta oss hem till mig. På så sätt kan alla färdas till Motala som dom själva vill, oavsett om det blir med buss, pendeln eller bil. Jag kommer dit i bil och kan ta 6 personer och om NiklasHaglund är snäll nog att också skjutsa så lär vi få med alla som kommer från angränsande städer, på en och samma gång.

Jag kan tillägga att om någon vill komma innan eller efter 14 så går det också givetvis bra. Vi vet ju alla hur det kan vara med att passa tider när man åker med buss eller pendeln. Säg gärna till här i tråden eller via ett PM så får ni mitt telefonnummer så ni kan ringa när ni är framme, så kommer jag och hämtar upp er. Ni andra får klara er utan värdinna en liten stund. Givetvis så erbjuder jag skjuts tillbaka till Centralstationen när det är dags för hemfärd.

The Holy Three, hur dags tror du att du dyker upp? Jag kan komma och hämta upp dig med vid Centralstationen om du vill.

Jag ska lite senare under dagen sammanställa vilka som kommer. En del som jag skickade ett PM till har inte ens läst det än, men jag funderar på att skicka en påminnelse så får vi se om någon mer nappar.

Edited by Akonitin

Vi kommer på träffen. (Säg gärna till om jag har missat någon)

Akonitin
Klara (vän till Akonitin)
Matilda (vän till Akonitin)
Mats (vän till Akonitin)
mobocaster
zoledian
The Holy Three + eventuellt frugan
Tottos
Johan Gulliver Norén
NiklasHaglund + vän

Vi kommer också, men stannar inte hela tiden. (Säg gärna till om jag har missat någon)

AlmostHuman
Emma (vän till Akonitin)
Gabriel (vän till Akonitin)

Och jag kan försäkra er om att vi får plats!

Tack till NiklasHaglund för att du och din vän erbjuder att hjälpa med transport från Centralstationen.

Edited by Akonitin

The Holy Three, hur dags tror du att du dyker upp? Jag kan komma och hämta upp dig med vid Centralstationen om du vill.

Jag är nog hemma igen runt 14 och kommer nog hinna med pendeln som går vid 15:01, är då i Motala vid 16:13. Frun är i Nyköping i helgen så det blir bara jag som kommer.

Tyvärr så måste jag meddela att träffen inte blir av. Min bror har blivit sjuk och måste opereras akut vilket gör att vi i familjen vill finnas vid hans sida. Jag hoppas att ni förstår och kan förlåta den hastiga och lustiga sorti på vad jag hade hoppats skulle bli en så trevlig träff. Jag hade verkligen sett fram emot att få träffa er alla. Jag hoppas kunna få förtroendet att vara värd vid ett annat tillfälle istället och att ni fortfarande vill träffa mig.

Är det någon som har en mejladress eller annan kontakt med AlmostHuman och kan säga till om att träffen är inställd? Jag kan nämligen inte skicka meddelanden till personen ifråga. Vill inte gärna att någon ska behöva stå och vänta i onödan.

Tråkigt att höra, hoppas allt blir bra och självklart kan vi ta den träffen en annan gång.

Vill gärna att träffen blir av ändå fast på annan ort om vi snabbt kan komma överens om något. Tottos erbjöd sig ju ta hand om oss alla. Är det tänkt att vi ska vara hos din mamma eller pappa Tottos? Är dom OK med att 6-7 Trekkies våldgästar er?

Kan...inte....låta bli.....

http://www.youtube.com/watch?v=G2UVsyVLLcE

För övrigt...till ämnet..14.00 låter bra.

Apropå att vi skulle prata om att starta en förening, ska vi påbörja en tråd om det kanske? Tyckte Popesize förslag var bra, att man tar det här så vi kan få hjälp av veteranerna.

Edited by mobocaster