Nyhet Posted October 12, 2016 Report Share Posted October 12, 2016 Den populära science fiction-serien The Expanse får nu officiell europeisk och svensk premiär. Netflix har köpt rättigheterna och serien börjar att sändas den 3 november, skriver Deadline.com. Till en början kommer Netflix att lägga upp hela den första säsongen. Den andra säsongen kommer att läggas upp under 2017. Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted October 13, 2016 Report Share Posted October 13, 2016 Bra att höra - jag blir än mer övertygad om att skaffa Netflix nu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted November 4, 2016 Report Share Posted November 4, 2016 Kollade på seriens tittarsiffror och det jag skrev om att den är populär stämmer inte sett till dessa. Drygt en halv miljon amerikaner såg på säsongsavslutningen för första säsongen. Jag såg nu pilotavsnittet. Och tyvärr tycker jag att det var en rätt trist historia. Det bästa är själva inramningen men sedan var handlingen inget vidare. Någon ny Star Trek är det inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted November 8, 2016 Report Share Posted November 8, 2016 Jag har sett hela första säsongen och längtar verkligen efter säsong två. Det är helt klart ingen ny Star Trek, utan sin egen serie. Teknologin är bra mycket mer primitiv (de är ju t o m kvar i solsystemet) och serien har en mer vuxen ton skulle jag säga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts