Gå till innehåll

Hur hittade alla hit?


Karl

Rekommenderade inlägg

Har undrat ett tag hur alla kom hit. var det en kompis som tipsade er eller var det då ni sökte efter Star Trek som ni hittade sidan?

Själv så hittade jag stället genom ett annat forum där dom tipsade mig om denna sidan. (Tyckte att detta var rätt ställe att lägga denna tråden på)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svar 164
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Det började med att jag sökte efter lite svenska ST-sidor och hamnade på "stvoyager.nu". Tyckte att sajten var en guldgruva och började läsa på den varje dag. Det var först efter ett bra tag som jag upptäckte en länk som det stod "forum" på. Jag beslöt mig för att testa, och så hamnade jag här. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick tänka riktigt mycket men vet faktist inte hur jag hittade hit. Tror att jag sökte på evreka (eniro) på typ sökordet voyager och svenska ord så hittade jag nog hit. Det är oftast så jag brukar göra.

Men andra gången jag kom till sidan så upptäckte att det fanns ett forum och sen dess är jag fast här som en romulansk blodigel. :tomte:

Redigerad av Captain Proton
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm... det var Quiet som berättade för mig om det här forumet förra året. Jag mötte henne på lunarstorm och såg hennes email-adress, och gick till www.stenterprise.nu för att försöka registrera mig. Det gick inte (buggar eller nåt), så det dröjde flera månader (17 september) innan jag gick tillbaka till sajten och DÅ gick det. Sen dess har jag varit med... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Nu fick jag tänka tillbaka riktigt ordentligt... Jag tror jag typ sökte på Voyagersidor också hittade jag stvoyager.nu, sen så såg jag en länk till Star Trek Forum. Tittade ett tag och så bestämde jag mig för att registrera mig... Vart det fel får jag återkomma... Till svar på din fråga Lt Karl så har jag bara pratat med en person under en treff, Thalaxian. Annars känner jag inte en själ... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Jag letade egentligen efter nånting helt annat, men råkade snubbla hit genom google. Känner inte en människa här vad jag vet, men jag tyckte det såg så trevligt ut med ett ST/SF-forum på svenska så jag var bara tvungen att registrera mig och skriva lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
Jag letade egentligen efter nånting helt annat, men råkade snubbla hit genom google. Känner inte en människa här vad jag vet, men jag tyckte det såg så trevligt ut med ett ST/SF-forum på svenska så jag var bara tvungen att registrera mig och skriva lite.

Jag känner inte heller en ända själ här inne ;) . Fast det är alltid kul att se om man fått svar på sina frågor eller om man kan hjälpa någon att svara på hans/hennes fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...