Jump to content
Sign in to follow this  
Karl

Hur hittade alla hit?

Recommended Posts

Efter att ha sett Star Trek filmen The First Contact ville jag bli en Trekkie. Då gick jag in på en söksajt och sökte på "Svensk Star Trek Sida" eller något snarligt. Då hittade jag hit.

Edited by Kapten Grievous

Jag hittade hit på ungefär samma sätt som Kapten Grievous. Jag fick lust att beklaga mig över vissa skådespelare och ville ventilera lite och sökte helt sonika efter "Star Trek Forum" på Google. Fast eftersom att man har sett några serier så antar jag att det finns en hel del övriga åsikter att framställa trots allt.

Jag googlade star trek avsnitt ibland när jag kände att jag missade ngt viktigt i avsnittet jag tittade på, hittade den här sidan, brukar sitta o läsa igenom DBen och insåg sedan att det fann ett forum :3

>.< jag hittade denna sida någongång 2007 tror jag, genom burkar.nu (i smågodis) ... jag var ju bara 14 år då... vill söka information om TNG, och då såg jag en länk till denna sida på burkar, så jag kollade runt på episoderna för TNG medans den gick på tv6

Hittade forumet av en slump nu i natt när jag Googlade.

Får jag se vad jag tycker om stället, brukar inte direkt prata med andra om mina intressen.

Så är lite ovan med detta. :rodna:

Jag har försökt dela mitt intresse mad andra förrut, men har aldrig riktigt fått ut nått av det.

Känns mer som andra kommer och snokar i nått privat :P

Men försöker att lära mig att inte känna så.

Har nog känt till forumet och föreningarna rätt länge. Tror at jag följt det hela på lite håll sedan jag råkade gå förbi ett konvent eller träff på Draken för väldigt många år sedan. Men när möjligheten att smyga in på en träff dök upp nu i helgen så tänkte jag att det kunde vara kul att ta tag i det hela och gå med...

Mvh. Hugh

Jag var väll sådan där lat person som sökte upp forumet via Google då! Men det är väll lika bra som alla andra sätt och hitta hit!

Tycker mig lära känna mina intressen bättre om jag är i ett sammanhang, gärna en förening där jag bor! Men svårt och hitta något liknande Stockholm Trekkers här i Sundsvall!