Jump to content

Trekspotting

Thalaxian
 Share

Recommended Posts

• Replies 526
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

Jag såg Armin Shimerman idag...eller han brorsa. Ruskigt lik och rätt längd hade han i alla fall. Han knallade runt på en gågata här i stan. Kanske skulle han in på Indiska och se om han fann något snyggt huvudskynke? :lol: Tordes inte ta fram kameran och fota dock. Häftigt när man hajar till sådär och direkt ser en star trek-figur. Eller skrämmande?! :blink:

Edited by michael ricochet

Och du påtalade inte för dom att dom hade star trek-namn? Dom har rätt att veta sådant viktigt! ;)

Själklart satt jag och min semi-trekkiekompis och log, plus att jag påpekade det till en av mina andra vänner. Resten av klassen förstår sig inte riktigt på Star Trek (ve och fasa!)

Det låter som att du har mycket missionerande att göra där uppe i norr. Omvänd hedningarna som Ansgar gjorde på sin tid, fast givetvis med den sanna tron då :) ...Star Trek

Och du påtalade inte för dom att dom hade star trek-namn? Dom har rätt att veta sådant viktigt! ;)

Själklart satt jag och min semi-trekkiekompis och log, plus att jag påpekade det till en av mina andra vänner. Resten av klassen förstår sig inte riktigt på Star Trek (ve och fasa!)

Det låter som att du har mycket missionerande att göra där uppe i norr. Omvänd hedningarna som Ansgar gjorde på sin tid, fast givetvis med den sanna tron då :) ...Star Trek

Aye sir, will do. :lol: Det kan min klass lungt behöva. Inte bara min klass för den delen: Hela Norrland! :w00t: All Trekkies living above the arctic circle: Let us join in a Trekkie-revolution!!! :w00t::w00t::w00t:

Edited by johannalaforge

• 1 month later...