Gå till innehåll

Ännu oklart vem som visar Strange New Worlds i Sverige


Nyhet

Rekommenderade inlägg

I dagarna avslöjade Paramount att CTV Sci-Fi Channel ska sända den nya serien Strange New Worlds i Kanada, skriver Trekmovie.com. Men här i Sverige är det ännu osäkert var och när vi får se serien.

 

Med tanke på att Paramount under våren lanserat sin streamingtjänst Paramount+ här i Europa vore det ett möjligt alternativ till Amazon Prime och Netflix som visar övriga nya Star Trek-serier. Var skulle du helst serien?

 

Källa

 

[ Till originalnyheten ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helst inte Paramount+. För min del är det Netflix som jag använder just nu så därför vore det bäst med den tjänsten. Men jag tror att det ändå blir Paramount+ då de vill få över alla serier dit allt eftersom. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade ju helst sett Disney+, men varken Disney eller Paramount är väl intresserade av det? Disney har ju redan en massa kända varumärken, så varför skulle de köpa Star Trek som är mindre än Star Wars och Marvel. Och Paramount har bara Star Trek som känt varumärke idag. Men Star Trek hade passat bra in på Disney+ sett till vad de har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...