Jump to content
Sign in to follow this  
Pjotr'k

Var finns ni alla? del 2

Recommended Posts

Jag har bott i Göteborg ett par år men ska flytta nästa månad : Till Hultafors! Det är inte ens en by, närmaste ICA ligger i Sandared :)

Men jag får se om jag trivs! Några andra trekkers som bor på landet i Bollebygd/Härryda?

ha det gott!

-kpl

Både Aliline och B'Elanna flyttar från Linköping? Hann ni träffas på något Star Trek-relaterat innan?

<{POST_SNAPBACK}>

Nope! Tyvärr. Jaghar inte varit på så mycket Star Trek relaterat i Linköping. Har du Aliline? Vad jag vet så har det inte varit något stort i alla fall. :(

Både Aliline och B'Elanna flyttar från Linköping? Hann ni träffas på något Star Trek-relaterat innan?

<{POST_SNAPBACK}>

Nope! Tyvärr. Jag har inte varit på så mycket Star Trek relaterat i Linköping. Har du Aliline? Vad jag vet så har det inte varit något stort i alla fall. :(

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, inte jag heller. :(

<{POST_SNAPBACK}>

Nope! Tyvärr. Jag har inte varit på så mycket Star Trek relaterat i Linköping. Har du Aliline? Vad jag vet så har det inte varit något stort i alla fall. :(

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, inte jag heller. :(

<{POST_SNAPBACK}>

Det kanske förklarar varför ni flyttar därifrån ;)

Läser nu för andra året i rad på Ljungskile Folkhögskola som ligger i Ljungskile utanför Uddevalla i Bohuslän. Eftersom jag läser på internatet där så har det inneburit att jag har haft två boplatser samtidigt, både i Ljungskile och i Sävedalen utanför Göteborg. Internatlivet är underbart, speciellt efter att man frälst flera andra på elevhemmet med Star Trek. Men det kan innebära problem ibland, som t ex på vilken adress telefonen och bredbandet ska stå på. Detta har periodvis lett till att jag varit avskuren från internet och vårat fina forum (det och ett svårt beroende för World of Warcraft och andra RPG). :P

Jag har bott i Göteborg ett par år men ska flytta nästa månad : Till Hultafors! Det är inte ens en by, närmaste ICA ligger i Sandared :)

Men jag får se om jag trivs! Några andra trekkers som bor på landet i Bollebygd/H??rryda?

ha det gott!

-kpl

Jag bor ju i Hindås. Ute i skogen.

Bor i Köping i västmanland! :)

Såg att the :borg1: också bodde där!

Dags att ställa in phasern på en roterande frekvens då :P

lol :lol:

argh, jag står ju inte med :o

Jag bor i partille, västra götalands län ;)

Nja, du stod faktiskt med, fast under Göteborg. Jag har flyttat dig nu... :)

Bor fortfarande i Norrtälje. Om någon undrar över nåt så har jag bara

försökt klippa håret på min bredband som är något slö.

Har du lagt så mycket hår på modemet att du behöver klippa det??? Då förstår jag att bredbandet är slött!!! ;) J.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...