Jump to content
Sign in to follow this  
Pjotr'k

Var finns ni alla? del 2

Recommended Posts

Jag bor också i Lund precis som mumle.

Är det någon som vet något om Star Trek träffar i Skåne. Fanns en Star Trek föerning i Ängelhom men den är ganska avsomnad nu.

Jag bor också i Lund precis som mumle.

Är det någon som vet något om Star Trek träffar i Skåne. Fanns en Star Trek föerning i Ängelhom men den är ganska avsomnad nu.

Finns info om det i Trekkerföreningar, del 2.

Annars kan jag ju iofs upplysa om att TSS-Trekkers i Södra Sverige brukar hålla DS9-visningar i Lund, ibland. :)

Edited by Essray

Jahapp så är man numera Eskilstunabo, om nån nu skulle bry sig. Vilket inte är en så stor skillnad då Torshälla är en del av Eskilstuna kommun.

På tal om kommuner. Är det meningen att man ska säga i vilken tätort eller kommun man bor i? För jag har bara skrivit kommun. <_<

OBS! Inlägg # 300!

Edited by Excelsior

Spelar väl inte så stor roll. Bara så att de som bor i närheten av dig kan leta reda på dig och assimilera dig så funkar det ju. ;)

Nä, *fniss* men ämnet är ju bara en meddelandeform ifall man letar trek-polare som bor i närheten av där man själv bor. Kommun räcker bra.

Det var Lidköping han sade, inte Linköping. Jag vet dock inte vilket landskap Lidköping (vid Vänern) ligger vid, så jag lägger inte in det på listan i första inlägget än.

Jag skickar upp denna diskussion lite högre i listan då det är många nya i forat.

Här kan man skriva var man bor (ort + landskap) för att sedan kolla om här finns fler i närheten av dig.

Skriv gärna någon kort rad också om vem du är!

Jag bor i Västerlanda, en mil söder om Lilla Edet som i sin tur ligger fem mil norr om Göteborg. Landskapet är antingen Bohuslän eller Västergötland.:borg1:

Edited by USS VOYAGER

Här är en till från Helsing :borg1: , (Scania) Skåne på latin för er som inte visste det :D

kommer ursprunligen från fiskis utanför sthlm.

Medlem i TSS oxå. :w00t:

Partille västergötland här. Finns det fler häromkring????? det va mer än va jag visste(om man inte räknar min gamla lärare fast hon är nog inte medlem här ;) ).

Edited by crazy_voyager

Det står inte i listan att någon kommer från Vagnhärad. Det gör jag.

Och metropolen Vagnhärad ligger förstås i Sörmland.

Jag kommer också från Vagnhärad, är dock numera bosatt nere i Småland, Markaryd, men hjärtat lämnar aldrig metropolen, Vagnhärad alltså! :rolleyes:

Tja :D

Har precis registrerat mig här och tänkte att denna thread skulle vara perfekt att göra första inlägget på :).

Ja jag bor själv i Helsingborg och blev ärligt glatt överaskad att se att det var fler härifrån :D

Ja nu ska jag gräva vidare här och se vad för intressant man kan finna!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...