Jump to content
Sign in to follow this  
Pjotr'k

Var finns ni alla? del 2

Recommended Posts

Bor i Stockholm, och jag tror väl att det var fastställt i vilket landskap det låg? :)

För tillfället "bor" jag dock i Enköping, gör lumpen på S1, så inget hinns med, inte ens forum. :(

Edited by LaserT

Välkommen till forumet, :) kul att det är så många nykomlimgar!! :P

Om det är något ni undrar om forumet , kan ni skicka ett privat meddelande till mig. Jag hjälper gärna till!!! :)

Jag bor i Kungälv i Bohuslän.

(men jag planerar att flytta närmare/till göteborg när jag har råd (inte för att kungälv ligger särskilt långt bort från Gbg)) :rolleyes:

Jag finns i Ramsele, Ångermanland

Ahhh, detta släktforskarnas Mekka! (Jag släktforskar, som du kanske förstår...)

Varmt välkommen till forat. Du är den förste här från Ångermanland, vad jag vet! :)

Åh jösses Pjotr'k, sorry for not checking first... :P :rolleyes:

Anyway, det är en fin liten lista du gjorde i första inlägget. Himla bra överblick över vilka forummedlemmar som bor var! :)

Edited by Nina Janeway

Ahh, den första i forat från Östergötland! En vit fläck på kartan som nu fylls något...

Det är faktiskt den andra, jag har skrivit ett inlägg förut om att jag bor i Linköping. Men jag har inte blivit uppsatt på listan.

mitt inlägg

Edited by CaJo

Hemort: Norrköping/Östergötland

Namn: Robin Mellberg

Sysselsättning: Legitimerad slacker

Om mig: Okej, en kort resumé för den som skulle kunna tänkas vara intresserad, heter som sagt Robin, har ägnat större delen av mitt liv åt att spela figurspel och rollspel och jag halkade tidigt in på Star Trek, jag är väl inte den mest inbitna av trekkers men jag finner världen fascinerande och serierna/filmerna underhållande och det är allt jag behöver. De senaste femton månaderna har spenderats i Boden, närmare bestämt på S3/I19 där jag har gjort KB-tjänst som signalist, inriktad som gruppchef för satellitanslutningsenheten (tufft va!?) Till hösten flyttar jag till Luleå för att påbörja mina studier i rymdteknik. Fram tills dess så finns jag lite här och var i landet...

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...