Jump to content
Sign in to follow this  
Pjotr'k

Var finns ni alla? del 2

Recommended Posts

välkommen hit Aliline

<{POST_SNAPBACK}>

välkommen hit Aliline

<{POST_SNAPBACK}>

Bättre sent än aldrig antar jag... men Aliline har varit här i 2 år <_<

<{POST_SNAPBACK}>

hoppsan lite väl sent att heja en ny medlem välkommen som har varit här i 2 år

<{POST_SNAPBACK}>

Tack ändå, captain archer. :D

Nu när vi (nästan) vet vart alla bor kanske vi skulle starta ett ämne med listor för intresserade personer som vill ha en star trä/eff nära sig. Då skulle vi faktiskt kunna träffa IRL och dessutom se/diskutera/uppleva star trek med folk som gillar det. Finns det några intressenter? Och finns det några i Götet så kanske jag kan vara med

i göteborg så har ju WCT treffar lite då och då och vad jag läst så finns det lite folk här på forumet som går på dem treffarna.

Sen så skulle jag vilja veta ifall det finns någon här nere i hbg området som har lust att ta en fika någon gång? :borg2:

Nu när vi (nästan) vet vart alla bor kanske vi skulle starta ett ämne med listor för intresserade personer som vill ha en star trä/eff nära sig. Då skulle vi faktiskt kunna träffa IRL och dessutom se/diskutera/uppleva star trek med folk som gillar det. Finns det några intressenter? Och finns det några i Götet så kanske jag kan vara med

Jag har haft samma tanke de senaste åren men jag har inte lyckats hitta så mycket ST-fans där jag bor (örebro). Hade en del ST-kvällar med några kompisar för 3-4 år sedan men de flesta har flyttat härifrån nu.

Så vad säger ni Örebroare (med omnejd), är det inte dags att vi försöker fixa någon trevlig liten förening här? :rolleyes:

Det kanske är för mycket begärt att ha något i Färjestaden (den enda trekkern jag känner här är mig själv.. :( ), men kanske nånstans i närheten?

Så vad säger ni Örebroare (med omnejd), är det inte dags att vi försöker fixa någon trevlig liten förening här?  :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Det låter som en bra ide, jag är också från Örebro :D

Så vad säger ni Örebroare (med omnejd), är det inte dags att vi försöker fixa någon trevlig liten förening här?  :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Det låter som en bra ide, jag är också från Örebro :D

<{POST_SNAPBACK}>

Kul, i så fall är det tre (hmm 4?) jag varit i kontakt med vilket är minimum för att starta en studiecirkel. Bortsett från att få fler medlemmar återstår väl bara att komma på sysselsättning...

har visst inte skrivit någe här...

Jag heter Thomas och jag kommer från ett litet ställe i västmanland som heter Fagersta men är just nu bosatt i uppsala där jag avslutat mina studier (materialkemi civil.ing.). Jag bodde i Umeå ett år och var under det läsåret (98-99) styrelsemedlem i yttre rymdens nation. Det var roligt men utbildningen jag läste där passade mig inte och det var därför jag bytte stad (det var även den kallaste vintern i Umeå på 100 år sades det).

Nu söker jag jobb lite var stans... <_<

"Bor och verkar" var den ursprungliga undertiteln på detta ämne, va? ;)

Well, det har gått himla lång tid sen jag skrev här i forumet senast. Nu upptäckte jag att jag har gått och blitt en Commander också, yay!

Mellan den 26:e augusti 2004 och 18 februari i år (2005) var jag verksam i Hawaii. :D Jag minns att jag berättade att jag skulle tillbaks, men det ämnet verkar ha försvunnit så jag skriver la här istället. Jag bodde alltså ett halvår i Hawaii, och jag kan ju inte berätta allting här så om någon vill veta mer om mina äventyr där, skicka ett meddelande så delar jag mer än gärna av mej.

Nuförti'n är jag alltså tillbaks i Hindås igen. Mysigt ute i skogen!

Tjena grabbar.

Jag bor i Norrtälje och varje år första lördag i juni så är det

Custom Bike med massvis med utställda tävlande motorcyklar

vems hoj som är snyggast.

Senare i Juli så är det Amirikacarshow med utställning med

häftiga bilar. wow här ryker det bränt hi haa :D

Star Trek kommer väl från Amerika så en Star Trek-designan bil vore

ju inte så dumt. :lol:

Hej!

Tidigare har jag berättat att jag bor i Linköping. Jag har nyligen blivit av med jobbet i Linköping. Jag kommer från Skåne närmare bestämt den mysiga staden Ängelholm. Jag söker lägenhet här och vill flytta hem så snart som möjligt. Är ganska ofta hos mina föräldrar i Ängelholm förnärvarande.

Fler från Ängelholm eller Skåne här? B)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...