Jump to content
Sign in to follow this  
Alex_V

Ang mitt konto här...

Recommended Posts

Ni admins kan radera det nu...har inte postat här på flera år...

Flera år var väl att ta i? 26 feb 2003 var ditt senaste inlägg! ;)

Jag överlåter detta med varm hand till Jocke, då han är den enda admin vi har här. Du är alltid välkommen tillbaka!

hm, på tal om att radera konton, när raderar ni konton? för på ungefär 30 sekunder hittade jag 4-5 konton som inte vart aktiva sen 02-03, alla med 0-4 inlägg. Borde inte dom raderas?

Jag har tidigare raderat medlemmar med 0 inlägg och som registrerade sig för 6 månader sedan eller längre tillbaks. Det finns nu ca 90 medlemmar som skulle kunna raderas.

Innan jag raderar en medlem så skickar jag ut ett brev till dom där jag informerar om att jag kommer att radera deras konto och om dom vill vara kvar som medlem så får dom säga till. Det är därför det är kvar medlemmar med 0 inlägg från 2002

Tyvärr så har jag inte haft tid med detta det senaste, men jag får se om jag tar tag i det framöver.

Jag har tidigare raderat medlemmar med 0 inlägg och som registrerade sig för 6 månader sedan eller längre tillbaks. Det finns nu ca 90 medlemmar som skulle kunna raderas.

Innan jag raderar en medlem så skickar jag ut ett brev till dom där jag informerar om att jag kommer att radera deras konto och om dom vill vara kvar som medlem så får dom säga till. Det är därför det är kvar medlemmar med 0 inlägg från 2002

Tyvärr så har jag inte haft tid med detta det senaste, men jag får se om jag tar tag i det framöver.

Det var mig märkligt att folk reggar sig som inte ens postat något. Slarvar kanske

folk bort den här sidan och minns inte var dom reggat sig.

Folk kanske reggar sig i hast och skulle börja diskutera men blev upptagna

med massa annat.

Datorn kanske pajade och då förlorade dom adressen till sidan.

Det var mig märkligt att folk reggar sig som inte ens postat något. Slarvar kanske

folk bort den här sidan och minns inte var dom reggat sig.

Folk kanske reggar sig i hast och skulle börja diskutera men blev upptagna

med massa annat.

Datorn kanske pajade och då förlorade dom adressen till sidan.

Ofta s?? tror jag att man registrerar sig för att få åtkomst till vissa funktioner. Flera forum begränsar åtkomst till vissa delar av forumet för gäster, som tex sökning, medlemslistor och profiler. Det är inget som vi gör här, så man behöver inte registrera sig av den anledningen.

Det kan annars vara så att man registrerar sig för att man har tänkt att skriva något, men det kanske aldrig blir av, man kanske vill komma åt PM och e-post eller så kanske man registrerar sig enbart för registrerandets skull. Det finns flera anledningar.

Jag har faktiskt precis skickat ut brev till alla medlemmar med 0 inlägg som har registrerat sig från 1:a juni i år och bakåt. Har redan fått tillbaka flera brev pga att e-postadressen ej gick att nå av någon anledning.

Kommer att vänta 2 veckor på svar från dom medlemmar jag har skickat brevet till innan jag raderar dom, så om 2 veckor så skulle jag tro att vi blir ca 50 medlemmar mindre.

så om 2 veckor så skulle jag tro att vi blir ca 50 medlemmar mindre.

Vad kul! Eller, vänta lite, så är det ju inte... <_<

Det är oavsett bra att få veta hur många medlemmar vi faktiskt har som har gjort åtminstone ett inlägg.

på tal om kontona här.. ja e lite dålig på att logga ut... så ja e typ alltid inloggad.. e det okej? men ja tittar inom lite då å då å lämnar en komentar när ja tycker på.

på tal om kontona här.. ja e lite dålig på att logga ut... så ja e typ alltid inloggad.. e det okej? men ja tittar inom lite då å då å lämnar en komentar när ja tycker på.

Inga problem att vara inloggad hela tiden. Tänk bara på att du inte är inloggad om du byter dator.... J.

Ja det är helt ok, så länge du är inloggad på en dator som endast du använder. Om du loggar in på en offentlig dator så får du såklart se till att inte kryssa i "Kom ih??g mig?" på inloggningssidan och logga ut när du lämnar datorn.

Sign in to follow this  

• Create New...