Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Vår förste astrounat Christer Fuglesang tar emot allmänhetens hyllningar på Stockholm centralstation fredagen den 26/1 kl 1700.

Om ni som kommer dit vill synas (jag antar att TV kommer att sända) så rekommenderas påtagande av Star Trek uniform/klädsel.

[ Till originalnyheten ]

×
×
  • Skapa nytt...