Nyhet Postad 19 Juni, 2011 Rapport Postad 19 Juni, 2011 (redigerade) William Shatner kommer inte vara med i Star Trek 12. Det berättade han på Calgary Expo i Calgary, Kanada, skriver Trekmovie.com. - Jag har blivit en bekant till JJ [Abrams] på senare tid, men jag är rädd att jag inte kommer vara med i Star Trek 2, sade han som svar till en fråga från publiken. Shatner avslöjade också att hans kommande dokumentär The Captains, där han intervjuar de övriga skådespelarna som har spelat Star Trek-kaptener, blir "hans slutgilitiga farväl till Star Trek". Källa [ Till originalnyheten ] Redigerad 21 Juni, 2011 av Nyhet
Rekommenderade inlägg