Nyhet Postad 30 September, 2011 Rapport Postad 30 September, 2011 Star Trek (2009) slutades visa hösten 2009 på bio, men från och med igår kan amerikaner se den igen på bio, på utvalda IMAX-biografer, skriver Trekmovie.com. Filmen kommer att visas fram till den sjätte oktober under vinjetten fanfavoriter tillsammans med Fast 5 och Inception. Källa [ Till originalnyheten ]
Rekommenderade inlägg