Nyhet Postad 5 November, 2012 Rapport Postad 5 November, 2012 Nu är det officiellt det som alla visste. Benedict Cumberbatch spelar skurkan i Star Trek Into Darkness. Det bekräftar filmens regissör JJ Abrams till Yahoo i en videointervju som spelades in i slutet av oktober, men som har fått lite uppmärksamhet tills nu. Abrams är dock hemlighetsfull och svarar på frågan om Cumberbatch är skurken bara "Uh huh", vilket betyder "ja" på engelska i de flesta sammanhang. Källa [ Till originalnyheten ] Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.