Nyhet Postad 5 December, 2012 Rapport Postad 5 December, 2012 (redigerade) Star Trek: Vengeance i stället för Star Trek Into Darkness. Så heter den tolfte filmen i Ryssland, och det kunde ha varit namnet på filmen i övriga världen med, skriver Trekmovie.com. Enligt Trekmovie var detta en av de titlar som testades, men förkastades. Varför filmen heter Star Trek: Vengeance, eller egentligen i Ryssland förklarar den ryska filmdistributören med att "Allt vi kan säga är att när man ser filmen, så är vår titel är perfekt." Vengeance kan närmast översättas till vedergällning eller hämnd på svenska. Källa [ Till originalnyheten ] Redigerad 6 December, 2012 av Nyhet Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.