Nyhet Postad 7 December, 2012 Rapport Postad 7 December, 2012 Runt om i världen på imax-biografer kommer de första nio minuterna ur Star Trek Into Darkness att visas före The Hobbit. Tyvärr blir det ingen visning i Norden, eftersom vi saknar imax-biografer. Hela listan ser du här. The Hobbit har premiär den 14 december. Källa [ Till originalnyheten ] Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.