Nyhet Postad 10 December, 2012 Rapport Postad 10 December, 2012 The Hobbit del ett har premiär på onsdag. Men recensionerna, om än bra, beskriver det som en sämre film än Sagan om ringen. På amerikanska filmsajten Rotten Tomatoes har filmen ett snitt på 75 procent positiva recensioner. Många recensenter anser att filmen kommer att göra fansen nöjda, men att tempot är utdraget och att den är för lång. The Hobbit är 2 timmar och 50 minuter. Källa [ Till originalnyheten ] Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.