Gå till innehåll

Lin: "Beyond kommer att nämna Spock Prime"


Nyhet

Rekommenderade inlägg

Leonard Nimoys bortgång här på jorden kommer även att få följder i kommande Star Trek Beyond för Spock Prime.

Det säger filmens regissör Justin Lin.

-Det är något man kommer att se i filmen. Det har uppenbarligen påverkat alla, därför att han är en stor del av våra liv. Det görs en ansträngning för att uppmärksamma det på något sätt, säger han till tidningen Film journal, rapporterar Trekcore.com.

 

Lin berättar också att han ser sitt jobb med filmen som ett räddningsuppdrag, då han blev anlitat efter att Paramount valde att sparka Roberto Orci från både regissörsstolen och som manusförfattare.

-Jag skall vara väldigt klar: jag vet inte vad som hände före jag fick jobbet. Vi var i praktiken tvungna att starta på nytt och det var en av sakerna som lockade mig med filmen. Ett städuppdrag att bara fixa detaljer hade inte entusiasmerat mig.

 

Han fortsätter:

-Jag tror att något hade gått fel och de ville börja om igen. När JJ Abrams ringde mig så insåg jag att Star Trek är en stor del av mig... det var något som jag blev inbjuden att göra och jag var accepterade det med glädje.

 

Justin Lin avslöjar också att McCoy är hans favoritfigur.

-Det är han på grund av att jag ser honom som sura farbrodern som jag aldrig hade. Så det var kul att snacka med Karl Urban om vart McCoy är på väg och var han är nu som figur. Jag känner det nästan som att jag gör fanfilmen med den största budgeten någonsin. Vi låter Bones och Spock ha det samtalet som jag alltid velat att de skulle ha.

 

Källa

 

[ Till originalnyheten ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...