Nyhet Postad 24 Juli, 2011 Rapport Postad 24 Juli, 2011 (redigerade) Babylon 5 kan återvända. Det berättade seriens upphovsman J. Michael Straczynski vid en panel på Comic Con i San Diego, skriver IGN. Warner Brothers sökte upp honom förra året för en ny serie som skulle visas via ett nytt distributionssystem. Straczynskis krav var en budget på två-tre miljoner dollar per avsnitt, att minst en säsong skulle produceras och att han skulle ha den kreativa kontrollen över serien, vilket Warner accepterade. Det nya distributionssystemet las dock på hyllan senare, men serien är inte helt död, säger Straczynski, och antyder att något kan bli av. Källa [ Till originalnyheten ] Redigerad 25 Juli, 2011 av Commander Michels Fixat tags
emil9898 Postad 25 Juli, 2011 Rapport Postad 25 Juli, 2011 Hoppas Babylon 5 kommer tillbaka för jag älskade Serien väldigt mycket
Levir Postad 25 Juli, 2011 Rapport Postad 25 Juli, 2011 Vilket sammanträffande! Impulsköpte första säsongen igår på rea. Har bara hunnit se fyra avsnitt, men verkar väldigt lovande
Rekommenderade inlägg