Nyhet Postad 31 Maj, 2012 Rapport Postad 31 Maj, 2012 Galileo-skytteln som byggdes för Originalserien är till salu. Mellan den 18-28 juni kommer det att hållas en webbauktion för den nästan 50 år gamla farkosten. Auktionen sker här. Skytteln är i ganska dåligt skick eftersom den har stått utomhus i många år och ingen har underhållit den. Därför har en grupp trekkers gått samman och vill köpa den tillsammans för att renovera den, skriver Airlockalpha.com. De kan få räkna med att minst betala 100 000 dollar om de vill vinna auktionen, spår samma sida. En film från när Galileo renoverades senate gången för cirka tjugo år sedan kan du se nedan. Källa [ Till originalnyheten ] Citera
The Holy Three Postad 31 Maj, 2012 Rapport Postad 31 Maj, 2012 :o Ett av mina favoritskepp som även finns med i ett av mina favoritavsnitt - The Galileo Seven. Hoppas dom vinner auktionen och kan piffa till den lite. Citera
emil9898 Postad 31 Maj, 2012 Rapport Postad 31 Maj, 2012 (redigerade) Håller med dig, Men jag tycker att det är synd att den stått så länge utan underhållning och blivit i dåligt skick :/ Redigerad 31 Maj, 2012 av emil9898 Citera
The Holy Three Postad 31 Maj, 2012 Rapport Postad 31 Maj, 2012 Ja, kan bara anta att det är pga dess storlek. Citera
RoLaren Postad 31 Maj, 2012 Rapport Postad 31 Maj, 2012 Man kan alltid bygga sin egna Galileo 7. Parkera den på din uppfart eller garaget eller varför inte invid altan ;) Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.