Gå till innehåll

Star Trek Into Darkness i rubrikerna 8 april 2013


Rekommenderade inlägg

Postad (redigerade)

Australien: Det ser ut som att Australien ännu en gång blir först att visa Star Trek på den stora filmduken. Den första galapremiären kommer att äga rum i Sydney den 23 april. Därefter färdas galapremiärerna runt Jorden för att slutligen landa i USA i början av maj. Fler datum och städer kommer allt eftersom, men hittills är Moskva den 25 april, Berlin den 29 april och London den 2 maj kända (dock inte officiellt utannonserade). (+)

 

Storbritannien: Om du känner för att åka till London för deras "vanliga" premiär (alltså inte galapremiären) den 9 maj så börjar biljetterna till detta säljas redan imorgon, en månad före avsläpp så att säga. Detta gäller i varje fall för Odeon-biograferna. (+)

 

Sverige: Samtidigt, i Sverige, har fortfarande inte den officiella webbplatsen startrekfilmen.se ändrat premiärdatumet för Sverige. Det står fortfarande den 17 maj där, men då SF Bio för flera veckor sedan ändrade sitt premiärdatum till den 10 maj så håller vi fortfarande tummarna och tror att detta stämmer. 

 

[ Till originalnyheten ]

Redigerad av Nyhet

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...