Nyhet Postad 13 April, 2013 Rapport Postad 13 April, 2013 Nu kan Star Trek Databas som första nyhetsmedia presentera den allra första recensionen för Star Trek Into Darkness. Faktum är att nyheten dök upp på vårt forum redan i går. Men för er som missat det, så skriver vår forummedlem RoLaren så här: "Postad [ Till originalnyheten ] Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.