Nyhet Postad 10 April, 2013 Rapport Postad 10 April, 2013 "Samtidigt som jag tror att filmen har en stor chans att locka den breda publiken är jag helt klart orolig för hur lite av Gene Roddenberrys anda som kommer finnas kvar." Så skriver den inbitna trekkien Vian Tahir för MovieZine.se, efter att hon igår har fått se den första halvtimmen ur Star Trek Into Darkness på biografen Rigoletto i Stockholm. I sin artikel håller hon sig från att diskutera detaljer om filmens handling, utan istället bjuder hon oss på en enskild trekkies bild av Star Treks sentida utveckling. En mer detaljinriktad (läses: SPOILERVARNING!) beskrivning får vi från Tobias Norström på Nöjesguiden.Enligt honom är det här en film med en tydligare intrig än sin föregångare: "Inga trassliga koncept, inga tidsresor, bara plain old moral och etik – i Indiana Jones-tempo." Källa Källa 2 [ Till originalnyheten ] Citera
RoLaren Postad 12 April, 2013 Rapport Postad 12 April, 2013 Min kompis såg filmen igår och gav den en 4:a som film men en 3:a som Star Trekfilm. Citera
loghaD Postad 12 April, 2013 Rapport Postad 12 April, 2013 Min kompis såg filmen igår och gav den en 4:a som film men en 3:a som Star Trekfilm. Åh, intressant! Hur kom det sig att hen fick se den? Var det hela filmen, eller de första 28 minuterna? Citera
RoLaren Postad 12 April, 2013 Rapport Postad 12 April, 2013 Hela filmen. Han är med i teamet som skulle övervaka översättningarna. Citera
loghaD Postad 12 April, 2013 Rapport Postad 12 April, 2013 Hela filmen. Han är med i teamet som skulle övervaka översättningarna. Coolt Citera
Aike Postad 13 April, 2013 Rapport Postad 13 April, 2013 (redigerade) Oj intressant. Vad sa han mer? Vad gillade han? Ogillade? Nu får du allt luska fram lite mer med tanke på att jag postade om det på Trekbbs. Redigerad 13 April, 2013 av Aike Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.