Nyhet Postad 15 November, 2013 Rapport Postad 15 November, 2013 Paramount vill minska budgeten för den trettonde Star Trek-filmen jämfört med Star Trek Into Darkness. Sättet: att filma den i delstat i USA eller i ett annat land med lägre skatter än i Kalifornien, skriver Thehollywoodreporter.com.-Vi hade gjort det redan för Into Darkness om inte JJ Abrams hade varit emot det. Det handlar om en lägre kostnad på 20 miljoner dollar, säger en källa som arbetar vid Paramount till tidningen. Into Darkness hade en budget på 190 miljoner dollar. Källa [ Till originalnyheten ] Citera
startrek92 Postad 17 November, 2013 Rapport Postad 17 November, 2013 (redigerade) Det är en bra nyhet. Helt onödigt att satsa närmare 200 miljoner dollar på en film! Star Trek of Gods and Men är ett bra exempel på en bra trek film med 1000 gånger lägre budget. Det som är avgörande för en bra film är handlingen och skådespelarna Redigerad 17 November, 2013 av startrek92 Citera
The Holy Three Postad 17 November, 2013 Rapport Postad 17 November, 2013 Fast nu blir ju "bara" skillnaden 20 miljoner dollar. Tycker det var väl spenderade pengar på en så bra film som Into Darkness. Att dom skulle försöka minska budgeten efter att filmen inte blev lika stor som dom hoppats på var dock väntat. Bara dom inte spelar in i Bulgarien... Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.